Curs de Coffeeologie Posted on 30/12/2013 I hate Mondays / Odio los lunes / Ich hasse Montage / Odio els dilluns / Utálom hétfőn / Jag hatar måndagar / Odeio segundas-feiras / ненавижу понедельники / 私は月曜日が嫌い / No Workee!